Direktlänk till inlägg 5 oktober 2015

Sliter du ditt hår?

Av nyatiden - 5 oktober 2015 10:30

 

Det är så spännande tider just nu när energierna skiftar snabbare än någonsin. Sedan känns det ju inte alltid lika spännande att vandra runt som en zombi med borderline. Ena dagen as trött och deppig, med huvudvärk och influensa symptom, nästa dag euforisk med kreativiteten sprutandes ut ut öronen. Inte långt ifrån att man kan känna sig lite schizofren. Men du kan vara lugn, du är inte ensam om att känna så. Jag har haft några riktigt bra och flödande dagar nu där allt mest bara känts som kärlek och acceptans, för att sedan igår eftermiddag kastas över i frustration och irritation igen. Så lätt det är då att tycka att saker ska vara annorlunda (därav frustrationen), och att gå in i ett motstånd. Den ena tanken föder den andra. "Jag som mådde så bra, ska jag må dåligt nu igen?" "Vad är det som händer nu?" "Jag vill må bra hela tiden." Se upp där! Nu jobbar jag vidare på acceptansen. Bara se det för vad det är och föd det för Guds skull inte, då får du bara mer av det du inte vill ha(Attraktionslagen). Vi behöver mörker för att kunna se ljuset lysa starkare, annars hade vi inte uppskattat det. Ju mer vi kan acceptera det, desto lättare och snabbare tar vi oss upp igen. Stor kram till alla kämpar, tillsammans lyfter vi oss själva och andra. #Madelenesmassage #personligutveckling #support


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nyatiden - 16 mars 2016 10:35


   En sak slog mig idag.  Jag har tittat närmre på ett mönster jag har av att vilja vara andra till lags hela tiden.  Det är en fin egenskap att bry sig andra och att ha medkänsla, men när det tippar över i att bry sig om andra så pass mycket a...

Av nyatiden - 1 oktober 2015 23:23


  Rea, rea, allt ska bort, skänkes med glädje! Nu, exakt nu är tiden du kommer på att du går runt med en gammal ryggsäck full av skräp. Du vaknar en morgon, ser dig i spegeln och undrar vad i hela fridens namn det är för gammal uttjänt ryggsäck du...

Av nyatiden - 25 september 2015 20:16


  Vi har nu gått igenom en djupdykning i vårt undermedvetna, och fått möjlighet att se saker vi behöver släppa för att lätta på bagage. Vi har haft och har fortfarande extra stödjande energier som hjälper oss att se och släppa. Tidigt på måndag mo...

Av nyatiden - 11 september 2015 08:54


     Fri, eller fången i ditt perspektiv? Vad väljer du att tro? Vi är precis så fria som vi tillåter oss att vara. Du kan välja att spela upp skivan på repeat hur många ggr du vill, hur synd det är om dig som var med om ditten och datten, hur hems...

Av nyatiden - 9 september 2015 08:43


          eftersom jag personligen har lättare att acceptera saker som jag förstår så älskar jag att läsa om sådanahär grejer. Som jag nämnt tidigare så följer jag en kvinna på Facebook som har stenkoll på astrologi (som inte är min starka sida)....

Presentation


Facebook: Madelenes massage. Healer/medium/coach

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards